Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 8 Mei 2015

Aiskrim Pasu lagi +_+


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Adakah ketinggalan zaman? masih relevan kah lagi aiskrim pasu sekarang? atau KK sahaja yang sibuk lagi buat aiskrim ni?


Walau apapun, KK masih rasa yang aiskrim pasu masih relevan, kerana gabungan yang disebatikan pasti memberi rasa enak dan sedap apabila dimakan


Dari permintaan seorang staff praktikal di tempat kerja KK, KK bangun untuk memberi kejutan dengan menghadiahkan aiskrim pasu, katanya dah lama tak makan

Masa KK bawa hari itu, yakni dah berbulan-bulan yang lepas, tak puas makan katanya sebab berebut ramai sangat, kesian kat adik kita seorang ini

KK dah beli bahan-bahan semalam, balik dari kerja, singgah kedai beli bahan, dan macam biasa aiskrim KK buat sendiri, boleht tengok resipi kat SINI


Esok KK akan bawa ke tempat kerja, lepas dah siap semua kerja, boleh makan ramai-ramai, mesti seronok dan harap-harap sedap, haha


1 ulasan:

  1. wah, senang je buat sendiri. sedap tu. hehe.kite belum pernah makan aiskrim pasu :P

    BalasPadam