Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 30 Mei 2015

Aiskrim Creme @ Chetak !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang semalam, lepas makan tenggahari, rasa nak makan aiskrim, sebab panas sangat cuacanya, jadi pusing-pusing dapatlah jumpa


Teman kawan kerja, pergi kedai kek sebab nak tempah kek untuk hari lahir, sebelah MYNY tu, dekat Malay Town

Hala nak balik tu, nampak pula depan kedai Chetak ni, ada jual aiskrim, terus serbu, haha, sebab dahaga sangat, nak tunggu Sundae, tak tahu bila

Tak tahu lah pula, depan kedai cetak baju ada jual aiskrim, haha, tidak ku sangka tidak ku duga, tapi sebenarnya tuan kedai kedai tu yang jual

Aiskrim sangat unik, sebab perisa vanilla berwarna kelabu, KK beli yang perisa campur, pelik tengok warna coklat bercampur kelabu, haha

Rasa aiskrim sedap, tapi macam kurang susu, minta tuan kedai tambah sikit susu ni, pasti KK rasa lagi sedap dan ramai lagi orang akan beli


2 ulasan:

  1. cuaca panas-panas ni memang sedap sangat dapat pekena aiskrim. hehe

    BalasPadam