Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 17 Mei 2015

Nasi Goreng Paprik Ayam VS Mee Goreng Basah


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Kalau bab makan, tak perlu ditanya lagi, haha, semua orang suka makan, jaga badan kononnya, tengok kawan sebelah dengan tomyam campur, nafsu jadi tak keruan


Lumrah manusia, bab makan semua laju, tak kisahlah apa jua hidangan, lagi-lagi makanan percuma, lagi cepat orang beratur panjang


Menu KK hari ini ialah Nasi goreng paprik ayam, nak paprik daging, daging pula habis, hancur musnah harapan, haha, terpaksa ambil ayam

Mee goreng tu pula kawan punya, amboi, rakus sangat KK ni, tak pelahap pula nak makan sampai dua makanan, lapar sangat, haha

Tengok mee goreng basah macam sedap je, berminyak elok, esok lah kita pesan yang tu pula, haha, tak sabar nak rasa esok, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan