Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 6 Januari 2015

Cuti 2 hari


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah 2 hari KK cuti, lama dah tak rasa bercuti 2 hari sekaligus, tapi yang tak seronok, lepas ni kena kerja 5 hari !


Sepatutnya KK cuti pula hari Jumaat ni, tapi cuti tak lepas, katanya ada lawatan dari pihak atasan, susah juga lah

Selama cuti ni, KK tak buat apa pun, terperap saja dirumah, tv tengok KK, KK tengok tv, begitulah selama 2 hari

Nak keluar pun malas, dengan misi nak jimatkan duit, hehe, harap dapat bertahan sampai hujung bulan ni.

Esok dah kerja semula, deret KK kerja pagi selama 5 hari ni, harap dapat bertahan, sebab KK ni tak biasa kerja panjang-panjang.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan