Followers !

Isnin, 26 Januari 2015

Gaji :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi-pagi buat dah buka Maybank2u semata-mata nak tengok gaji KK dah masuk ke belum, hehe


Nampaknya, usaha ku tidak sia-sia, alhamdulillah, dah masuk rupanya, hehe, seronok, senyum je nak pergi kerja, haha

Cukuplah bagi KK ni yang hidup membujang, tapi tak semestinya tak ada tanggungjawab kan, tidak mungkin, ada juga benda KK kena bayar.

KK amat bersyukur dengan rezeki Allah beri, dan akan guna dan manfaatkan dengan sebaiknya :)

#sambil bersiap, sambil senyum, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan