Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 18 Januari 2015

Berdebar tapi tak sabar !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Macam mana lah esok, boleh ker? macam tak yakin saja, berdebar-debar hati ni, boleh ker nak tempuh ini semua?


Sebenarnya kan, esok KK akan belajar bawa kereta, KK sebelum ni langsung tak pernah bawa kereta, tolong hidupkan enjin kereta tu selalu

Dan paling parah sekali, benda biasa tentang kereta pun tak tahu, belah mana brek, belah mana minyak, belah mana kelas, hahahaha, mati !!


Hahahaha, nak belajar sangat, tapi langsung tak tahu, hehe, tapi tak apalah, dah namanya belajar kan.

Macam kita pergi sekolah, memang mula-mula tak tahu dan tak pandai, tapi lama-lama pandai juga, lagi tahu kan, begitulah, konsep yang sama

Doakan KK semua :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan