Followers !

Jumaat, 25 Disember 2015

Baju kerja !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kerja dah 2 bulan lebih, baju baru nak dapatnya, biasalah, kedai baru kan, lambat sikit perjalanannya, sekarang pun masih banyak yang tak siap


Bila dapat baju ni, besar pula, minta saiz M, saiz tu yang tak ada, takkan KK nak pakai S pula, haha, kan jadi sarung nangka, haha, jadi isu pula, tak nak, haha


Jadi terpaksa akur dengan ketentuan, ambil saiz L, KK kena hantar kat tukang jahit bagi kecilkan sedikit saiz baju, ni dah macam pakai jubah rasa, besar sangat

Dah minta tolong mak hantarkan, sebab ada jiran KK pandai jahit, KK dah pernah hantar baju kerja dulu, besar juga sebab tak ada saiz

Nanti dah siap boleh pakai, hehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan