Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 5 Mei 2016

Salam Jumaat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertamu lagi kita pada penghulu segala hari, hari Jumaat yang penuh barakah, redup saja suasana di Pekan Pahang ni, hehe


KK bekerja harini, biasanya cuti, bilalah nak cerita kisah 2 bulan KK menghilang kan, hehe, banyak sangat nak cerita, 2 bulan tu bukan masa yanh singkat

Sedar tak sedar bulan depan dah puasa, sekejapnya nak bertemu Ramdhan semula, tahun ni agak awal, raya pun awal, hehe

Nak membebel banyak-banyak pun nanti naik bosan pula, jadi ayuhlah kita bekerja dengan penuh gembira dan bersemangat, esok ada yang sudah cuti, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan