Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 28 Mei 2016

Walimatul Urus Anis & Ashraf ( Part 1)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru berpeluang nak cerita kisah-kisah yang sangat menarik berlaku semalam, sampai KK sibuk sangat, tak menyempat nak update


Sepupu rapat KK telah menamatkan zaman bujang dengan jejaka pilihan hati, KK sebenarnya agak sebak, sebab berkawan dari kecil, rumah pula sebelah saja

Walau apapun, KK tumpang gembira di atas kebahagian sepupu KK, nak tunggu KK entah bila, haha, makan berapa tahun lagi, hahaha


Majlisnya sehari saja, pagi akad nikah, terus bersanding dan makan-makan, perkara baik elok dipercepatkan, KK sangat gembira, tengok orang dah berumahtangga

Pengantin tak ada lagi untuk kali ni, nanti masuk part 2 baru ada, haha, jadi kalau nak tengok, kena tunggu entri seterusnya


Entri kali ni KK belanja gambar-gambar para bridemaid yang cantik-cantik belaka, ada yang sudah bergelar isteri orang, ada yang masih anak dara, hehe

KK mewakili bridemaid lelaki, kali ni berdua bersama Arif, nampak tak baju tu? hehe, sedondon dengan bridemaid wanita

Nantikan entri seterusnya !

1 ulasan:

  1. wah nicenya kaler tema <3
    Inshaallah jodoh is unik, mana tau yr jodoh will come soon kan? :)

    BalasPadam