Followers !

Khamis, 12 Mei 2016

Kurta Walimatul Urus !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sampai juga kurta yang KK tempah ni, nasiblah jumpa yang sesuai, warna pun ikut tema sangat, memang kena, kata sedondon kan, hehe


Kurta ni KK beli semata mata untuk majlis perkahwinan sepupu rapat KK, sebelah mak, jiran sebelah rumah dari kecil, jadi kena bersungguh sikit

KK beli kurta ni bakal pengantin tak tahu, acah acah buat kejutan, sebab KK beritahu bakal pengantin nak pakai kemeja hitam dengan tie saja, hehe


KK beli 2 helai, sebab satu helai lagi Arif punya, barulah sedondon kan, sebab briedmaid perempuan pakai jubah hitam, tudung warna nude, macam warna baju tu

Majlisnya lagi 3 minggu, tak lama sangat dah, baju ni pun tak hantar dobi lagi, nanti dah siap nak gosok cantik-cantik, semangat benar macam kita yang kahwin  haha

InsyaAllah semoga dipermudahkan segalanya, sebab ni kira majlis besar dan KK selaku tuan rumah gitu, haha, nak layan kawan-kawan lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan