Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 12 Mei 2016

Salam Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah tiba lagi kita bersua di hari Jumaat, sekejap saja masa berlalu kan, bulan depan dah berpuasa kita, tak sabar nak puasa tahun ni, hehe


Hari Jumaat yang penuh barakah, penghulu segala hari, insyaAllah akan diberikan sinar kepada umatnya yang terus beribadah

Dah masuk minggu ke dua untuk bulan Mei, sehari-hari tu sekejap sangat, ni dah bulan 5, masuk sebulan dah KK kerja kat sini


Kepada kaum Adam, harini ayuhlah semua melangkah ke masjid, mendengar kutbah yang diberikan, lebih elok datang awal, boleh duduk di saf hadapan

Kadang-kadang KK sendiri pun datang lambat, dengar kutbah pun dah nak habis, insyaAllah akan diperbaiki dari masa ke semasa

Selamat berhari Jumaat, dan selamat berhujung minggu !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan