Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 25 Mei 2016

Ubat demam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila demam tak baik-baik lagi ni, sekali makan ubat, hilang panas, lama tu dia panas balik, macam tu lah hari-hari


Masuk harini rasanya dah 4 hati KK demam, tak lah teruk, cuma pening-pening sikit, tapi okay saja, boleh kerja macam biasa

KK cari alternatif lain iaitu dengan minum air 100plus, cuba ikhtiar, sebab sekarang ni bermusim kan, KK pun risau juga tak baik baik lagi demam ni

Ubat bukan tak makan, makan 3 kali seharu, pagi, petang dan malam, memang makan tak pernah nak tinggal

Esok KK akan ke klinik lagi, rujuk doktor, sebab ubat dah habis, tengok esok doktor cakap apa, insyaAllah semoga dipermudahkan segalanya

1 ulasan: