Followers !

Isnin, 26 Oktober 2015

Walimatul Urus Diana & Duan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari Sabtu baru-baru ni, KK telah menghadiri satu majlis undangan orang kahwin, kita tak tahu lagi, jadi kita makan dulu nasi minyak orang, haha


Kawan KK si Diana ni, opss, Puan Diana ye, harap maklum, dah jadi bini orang, jadi kita kena hormat, haha,

KK pergi dengan Arif berdua, kat sana ada jumpa kawan-kawan yang lain, nampak pengantin sibuk sangat, jadi kita pergi makan dulu, haha, tak sempat sapa tuan rumah, kedarah dulu

Lepas dah ambil makanan, terus duduk, makan dulu, dari jauh nampak pengantin sibuk bergambar, tak apa, nanti kita pergi serang, haha


Lepas dah siap makan, dah kenyang, tiba masa nak serang pengantin, haha, terus ke khemah pelamin tu, cantik sangat kawan KK, kasut punyalah tinggi, haha


Tahniah Diana atau nama manja Che Tom, haha, dari kecil panggil nama ni, sampai dah besar, dah jadi bini orang pun, tetap panggil nama manja tu, hehe

Terima kasih sebab jemput, harap mahligai yang dibina terus bahagia hingga ke akhir hayat, insyaAllah, sahabat mu disini senantiasa mendoakan yang terbaik


Tiada ulasan:

Catat Ulasan