Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 8 Oktober 2015

Esok temuduga?


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka dah esok hari temuduganya, hehe, lepas sehari demi sehari, tiba masanya esok, tiba-tiba datang debar pula


Entah macam mana esok, hehe, lama dah tak merasa temuduga ni, harapnya dapat berikan yang terbaik dan bersungguh-sungguh

Persiapan sudah siap, resume dan segala salinan sijil KK sudah kepilkan sekali dalam satu fail, dah belek-belek tengok, susunan dan reka letak

Baju pun KK dah siap gosok, hehe, agak bersemangat, sebab dah lama kan duduk saja-saja dirumah, esok genaplah 9 hari KK menganggur, bosan duduk rumah

Temuduga pukul 4, KK harap dapat datang awal, sebab tempat pun tak tahu lagi, cuma tahu-tahu macam tu saja, esok KK guna Waze saja, jangan sesat sudah

Nak tidur awal, bersemangat ni, hehe !


4 ulasan: