Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 6 Disember 2018

Cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK bercuti, macam biasa setiap hari Jumaat KK akan rehat cuti mingguan, bolehlah rehat rehat sikit dari buat kerja


Petang nanti kalau berkesempatan, KK nak ke rumah kak ani, lama dah tak jumpa, sebabnya kak ani dah nak berpindah ke Johor, susah dah nak jumpa lepas ini

Sekarang ni hujan kan, tadi pun kemain lebat hujan, rasa nak tidur saja, tapi apakan daya kalau layan mata ni memang tak boleh buat kerja, hahaha

Selamat berhujung minggu semua, hujan hujan ni jaga kesihatan dan jaga makan, adik adik tu jangan main hujan nanti demam, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan