Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 30 Julai 2020

Minum petang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Balik kerja petang, jadi ada masa sikit nak pergi bersantai-santai, lagipun saja bawa Aini jalan-jalan pusing kampung


Berempat kami pekena ABC di petang hari, tak jauh pun, dekat Batu Hitam tu saja, kan pergi jauh-jauh mahu malam baru balik



Dah habis minum tu, jalan-jalan pantai ambil angin PKP, ramai juga orang petang-petang ni, biasalah orang riadah keluarga

Nanti Aini dah tak ada, orang tu nak balik kampung dah, tak kerja kat sini, sedih !

Tiada ulasan:

Catat Komen