Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 30 Disember 2017

Setelah 10 hari bercuti...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK kembali bekerja harini, tak puas cuti rasa macam sekejap saja, padahal dah 10 hari bersenang lenang, bercuti-cuti sampai ke Hatyai kan, hahaha, alhamdulillah


Padahal boleh saja nak sambung sehari saja lagi, tapi kesiankan kerja dah berlambak, bertimbun-timbun tak siap, KK terpaksa lah kerja juga, tapi tak kisah pun

Nak masuk tahun baru dah, esok dah 2018, harapnya semua dah fikir nak berazam-azam baru tu, hehehe, azam tahun ni macam mana? dah tertunai ke belum?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan