Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 30 Jun 2020

Nasi goreng daging kunyit


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang tadi masa rehat, adalah KK pergi makan kat satu kedai ni, selalu jugalah makan kat sini


Biasa pesan nasi goreng ayam kunyit, kali ni tukar selera pula, kita cuba nasi goreng daging kunyit, macam luar biasa kan?

KK pun sekarang suka makan daging lembu dari ayam, entahlah kenapa, tua tua ni muak dah kot makan ayam, haha

Tapi sedaplah makan daging kunyit, tak adalah jemu asyik ayam kunyit je kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen