Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 14 September 2020

Selamat pagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selamat pagi semua ! Jaranglah KK nak bercerita pagi hari macam ni kan, hehe, tiba-tiba teringat kat blog


KK masih lagi bekerja, alhamdulillah, hari ini kerja pagi, balik petang macam biasa, malam ni ada hal sikit

Tak sabar rasanya nak bercuti, lagi dua tiga hari KK akan pergi bercuti, alhamdulillah ada rezeki sikit, tapi ini kali terakhir dah

Kenapa KK cakap macam tu? sebabnya masuk bulan depan, KK dah mula bayar ansuran kereta, hahahaha, nampak tak dah enam bulan moratorium berjalan

Tak sedar kan dah nak masuk penghujung tahun, KK sendiri pun kalau tengok kalendar tak sedar masa cepat berlalu

Baiklah, itu sajalah KK nak membebel, KK nak masuk kerja dah ni.

Tiada ulasan:

Catat Komen