Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 22 Oktober 2017

Bakso


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam semalam KK keluar untuk cari makanan, kita masak sikit, jadi petang lauk dah habis, malam terus keluar cari makan untuk isi perut pula, berkeroncong dah


KK ke kedai mak mertua kak sue, kawan kerja masa kat Aeon Big dulu, tak sangka jumpa kat Kemaman ni, haha, ingatkan dah jauh membawa diri, rupanya jodoh kat sini

Bakso ni teringat masa kat Jogja, ya ampun, mengimbau kenangan betul, nasib sedap kan, sebabnya masa kat Jogja walau tepi jalan tapi sedap tu tak terkata,

Yang KK makan ni pun sedap, sebab orang Indo juga yang buat, tapi tak sesedap kat Jogja, huhu, bolehlah sikit mengubat rindu dengan orang Jogjakarta, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan