Followers !

Isnin, 31 Disember 2012

Selamat Datang - - - > :: 2013 ::




Assalamualaikum ,

Tak disangka-sangka , kita dah masuk tahun baru , alhamdulilah , kimi mengharungi pahit getir di 2012 dengan penuh selamat dan mencabar .



Tahun baru memang sinonim dengan azam baru , apa ye azam baru kimi tahun ni? hehe , walau macam mana pun , tahun ni kimi berharap dapat belajar dengan bersungguh-sungguh untuk menghadapi STPM yang bakal tiba , jadi kimi berharap dapat mempersiapkan diri dengan segala aspek untuk berjaya.

Jadi kepada anda semua ? apa azam tahun baru ? kalau tak kisah , boleh tulis di ruangan komen di bawah , hehe ,

Tahun baru kali ni sambut kat rumah saja , sambil tengok cerita kungfu hustle kat tv3 , sedangkan orang lain berjimba-jimba dekat Teluk Chempedak atau Megamall , kimi malas , sebab tadi baru balik dari hang out dengan BFF , malas nak keluar , ada orang ajak , malas , sebab nanti sesak dan ramai orang .

Walau apapun , umur dah meningkat , jadi kimi perlu jadi lebih matang dan bertindak setaraf umur , takkan la umur 19 perangai macam budak umur 9 tahun , tak mahu macam tu , tak elok , ehehe .

Ok , terpanjang pula membebel kat sini , apapun , selamat tahun baru 2013 . yang lepas dibiarkan lepas yang baru perlu diteruskan , bye :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan