Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 31 Julai 2017

Ambil tempahan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK akan balik ke rumah dalam masa dua ke tiga hari lagi, jadi KK pun ambil tempahan popia ayam cendawan bagi yang merindui


Siapalah nak rindu tu, haha, saja buat sebab adalah 2-3 orang mesej KK, tanya dah tak buat ker? KK cakap buat cuma tak tahu bila balik ke rumah, sebab KK kerja jauh

Jadi inilah masanya nak buat duit sedikit, sambil-sambil balik jenguk keluarga kan, dapatlah duit sikit nak isi minyak kereta

KK nak sambung buat kerja ni, tinggal sekejap sebab nak taip entri, hehe, banyak lagi popia nak gulung dan nak disiapkan selamat petang semua !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan