Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 29 Julai 2017

Makan-makan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam KK ada hantar kawan sekerja KK di stesen bas, dia nak balik kampung, jadi sebelum naik bas tu, kita makan dulu


Makan chicken chop lah malam ni, KK dah lama tak makan chicken chop ni, rasa teringin pun ada, sambil-sambil tunggu tu, sempatlah berborak sebelum berlepas


Boleh tahan juga rasa chicken chop ni, harga pun murah sangat, nanti boleh lagi kalau nak makan kat sini, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan