Followers !

Isnin, 17 Julai 2017

Salted Caramel Sundae


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau di iklan tu, tiap minit ada, kat tv, kat facebook, mana-mana ada saja iklan aiskrim sundae ni, saja buat hati tak keruan


KK pun cubalah beli, sebab rasa macam nak cuba, biasanya KK akan beli perisa coklat saja, kali ni nak cuba perisa salted caramel pula, tak cuba tak tahu kan


Sedap juga sebenarnya, rasa masin-masin manis tu, campur pula dengan aiskrim vanilla, memang terbaik ! tak menyesal beli dan cuba rasa perisa baru ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan