Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 25 Mei 2018

9 Ramadan : Tart Nenas


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini ingatkan tak nak buat biskut, tapi bila fikir bosan sangat, macam tak ada aktiviti, KK pun buatlah tart nenas


Sebabkan jem nenas tu dah dibentuk, jadi rajin lah sikit nak mengadun, hehe, kalau tak, malas juga, jadi banyak kerja la pula kan, doh lagi, jem nenas lagi



Alhamdulillah, dapatlah dua balang kecil tart nenas, sebab isinya besar-besar KK buat, baru puas hati kalau makan, hehe, makan sebiji dah rasa kan, hahaha

Esok ingat nak buat biskut sarang semut, tapi tak tahu lagi, tengok dulu macam mana, nantikan esok dan selamat berpuasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan