Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 6 Mei 2018

Melawat Puteri Talita Haura


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Puteri Talita Haura, kemain unik sekali nama tu bagi KK, sebab tak pernah dengar nama orang macam tu, ni pertama kali


Jiran sebelah rumah KK ni merangkap kawan dari dalam perut baru saja bersalin, dapat pula anak perempuan, alahai comelnya dia, dengan putih-putih gebu lagi


Jadi semalam KK datang sekali dengan pakcik-pakcik dan makcik talita ni, haha, angkut sekali kawan-kawan mak dia sebab semua tak datang tengok lagi

Sempatlah berborak panjang, sebab masing-masing lama dah tak berjumpa, jadi macam-macam lah cerita kan, Haura dari tidur sampai terkejut, tidur semula, haha

Tahniah Farahhani dan Megat atas kelahiran puteri sulung dalam keluarga, jaga anak elok-elok, pakcik KK harap Haura jadi anak yang baik dan solehah, aminn

2 ulasan: