Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 3 Jun 2018

18 Ramadan : Rempeyek !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK dengan mak buat rempeyek untuk raya, alhamdulillah dah dua tahun buat rempeyek, resipi semua di internet saja, kat facebook pun bersepah resipi


KK suka makan rempeyek ni, kalau jenis banyak ikan bilis memang terbaik lah kan, ada kacang sikit pun dah sedap sangat sampai makan pun tak kira, hehe


Tapi rempeyek ni lama kalau nak buat, sekilo adunan hampir 5 jam nak siapnya, mujurlah buat dengan mak kan, tak adalah bosan sangat nak menunggu

Ada lagi biskut raya KK tak buat, insyaAllah esok kalau rajin nak buat sejenis, hehe, selamat berpuasa semua !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan