Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 5 Jun 2018

Latihan kerja bermula...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini dah masuk hari kedua KK menjalankan latihan kerja, semalam lupa nak menulis sebab sibuk buat biskut


Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, KK bertugas di pasaraya kat tengah bandar Kuantan, insyaAllah kalau tiada aral melintang, lepas raya KK bertugas di Beserah

Rasa lah juga penat tu, dah lama sangat duduk rumah kan, habis rasa lenguh lenguh kaki ni, hahaha, mujurlah masuk shif pagi, balik pukul 6, sempatlah berbuka di rumah

KK akan jalankan latihan kerja sehingga raya, tapi tak pasti sampai berapa haribulan, doakan KK sihat dan sentiasa dipermudahkan segala urusan, aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan