Followers !

Selasa, 5 Januari 2016

Hasil kerja tangan...



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru-baru ni ada cuba buat kek sikit, sebelum ni orang lain buat, tiba masa KK pula sebab orang yang biasa buat tu tak kerja dah, sambung belajar


Walau macam mana pun, kena belajar walau tak berapa mahir lagi, KK pun masih dalam proses nak belajar, tak cantik mana pun


Inilah antara kek dan deko sekali, cikgu dah tak ada, biasa Cik Dayana yang ajar KK, tapi Cik Dayana dah sambung belajar, jadi tak banyak belajar

Boleh lah, kalau pergi kedai kek, selalu tengok cantik-cantik saja kek nya, KK teringin nak dalami lagi bidang ni, nak cepat pandai

InsyaAllah, KK akan cuba lagi belajar, dan terus berjaya dalam bidang pastri !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan