Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 7 Januari 2016

Main masak-masak


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni bukan pandai pun, kalau kek tu bolehlah, sebab KK bab masak memang kurang sikit, tapi kalau tak cuba tak tahu kan


Perut lapar, jadi kita, masaklah, kat tempat kerja pula tu, haha, nasiblah pengurus pun lapar, sama-sama lapar, jadi minta KK masak

KK buat ayam goreng, buat macam masa kat kerja lama, menjadi lagi, hehe, lepas tu masak kailan ikan masin, pengurus KK suka sangat makan


Acah-acah pandai, main campak-campak, tak berapa menjadi, tapi bolehlah telan, hehe, perut tengah lapar satu, makan sajalah labu

Pengurus cakap sedap, Ya Allah, leganya hati, hehe, makan penuh berselera, KK pun sama, perut lapar apa nak kisah, rezeki kami malam tu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan