Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 6 Januari 2016

Lepak di Akar Kopi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kali ke-3 KK menjejakkan kaki ke sini, kalau dah suka, sedap pula tu, tak perlu fikir panjang terus terjah, hehe


Kali ni KK terjah dengan rakan kerja, balik kerja tadi pukul 10, terus ke sini, tak sempat jejak rumah, jejak Akar Kopi dulu, haha


Kopi memang sedap, lain dari yang lain, KK pun tak pandai nak cakap, tapi rasa unik, ikut atas selera, ada boleh telan, ada yang tak boleh, selera manusia lain-lain

Kak Mie cuba telur masak 3 suku tu, dan Nadia ambil nasi lemak, KK minum air saja, Akar Kopi Ais, memang datang sini wajib beli air kopi ni

Siap makan, minum semua, balik lah, esok kerja lagi, kan ada yang tak datang kerja esok, haha, tak nak nanti kena potong gaji, hehe


2 ulasan: