Spice of My Life

Followers !

Halaman

23/07/2013

Kerja Akhir sebelum Pilihanraya MPPT6 !

  

Assalamualaikum,

Lamanya tak update blog, hehe, kimi agak sibuk, ditambah pula di bulan Ramadhan ini, masa agak singkat dan kudrat agak terhad untuk melakukan sesuatu aktiviti.

Begitu juga dengan blog, lama sudah terbiar, jadi baru sekarang kimi berkesempatan nak maklum bahawa esok Hari Pilihanraya MPPT6 di sekolah kimi .

Baca sini ---> MPPT6

Pilihanraya memang sinonim setiap tahun diakan bagi menggantikan tampuk pimpinan yang lama, macam kimi ni, dah tua agaknya, haha.


Kerja dari sekolah tadi memang tak habis, rancang atucara, cari pembaca doa, inform pada calon, sediakan tempat mengundi, dan malam ni, kimi selesaikan borang mengundi untuk esok.

Sebanyak 350 keping borang kimi gunting dan cop logo MPPT6, jadi kalau orang lain fotostat pun, logo MPPT6 tu tak ada, sebab cop cuma ada pada kimi sahaja.



Seramai 13 calon beradu tenaga dan motto masing2 bagi merebut dan memenangi hati para pengundi iaitu dari kalangan semua pelajar tingkatan 6 , guru-guru serta pengetua.

Walau apapun? kita tengok keputusan esok... Siapa akan menjadi juara? siapa yang akan tersadung di tengah jalan?
 

Kimi nak ucapkan selamat berjaya kepada semua calon yang akan bertanding esok, menang atau kalah itu adat permainan, yang penting, jadikan ini sebagai satu pengalaman.


6 ulasan: