Followers !

Selasa, 15 Ogos 2017

Ayuh berkemas !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Berbaki lagi dua hari, hati ni tak keruan, lama sangat dah tak cuti panjang macam ni, tak sabarnya nak tengok keindahan alam semulajadi dengan pancaindera sendiri

Lepas KK balik dari mendobi baju tadi, terus cari baju-baju untuk digulung dan disumbat dalam beg bagasi, segala pakaian kecil, seluar semua selamat disumbat



Cuma barang-barang harian masih lagi belum seperti pengecas telefon, powerbank, pencuci muka dan lain-lain, yang ni lusa baru boleh letak dalam bagasi

Esok nak pergi tukar duit sikit lagi, sebab yang kawan KK tukarkan rasa tak cukup, biar lebih jangan kurang, nanti merana, hehe, boleh buat siap sedia duit lebih tu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan