Followers !

Selasa, 29 Ogos 2017

Habiskan duit...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tadi lepas habis kerja, pergi Guardian sekejap, sebabnya nak beli pelembab bibir, dah habis pun yang lama, tiba masa untuk ganti baru


Pusing-pusing dalam Guardian, terhenti pula kat Cosmoderm ni, haha, tertarik pula tengok pencuci muka, lama dah niat nak cuba, ada pula promosi, terus rembat, haha

Nak cuba yang ni pula, mana tahu serasi kan, sampai sekarang masih tak jumpa yang sesuai lagi, harapnya menjadi kali ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan