Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 1 Ogos 2017

Kudapan petang : Temosa + Popia


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang-petang ni dapat pekena temosa dengan popia ayam cendawan, KK baru lepas goreng ni, kena tunggu sekejap, kalau makan terus melecur mulut, haha


KK dulu masa kecil-kecil selalu keliru temosa dengan karipap, mesti tertukar masa beli kat kedai, tapi sekarang dah pandai beza, tak lagi keliru macam dulu

Popia tu baru buat semalam yang orang tempah, ada lebih sikit, jadi kita makanlah, tuan sendiri pun nak rasa kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan