Followers !

Jumaat, 11 Ogos 2017

Topi untuk bercuti?


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rasanya bukan nak bercuti kat pantai pun, tapi acah-acah nak percutian ala che ta lah sangat, hehe, sebab nanti Yogja panas, lagi-lagi kat candi tu, ya ampun berpanas !


Jadi teman baik KK sukarela nak tolong belikan topi, huhu, jadi dia pusing-pusing Daiso terjumpa topi, kat Kemaman tak ada Daiso, hahahaha, redha sajalah



Yang jenis ni KK berkenan dari banyak-banyak paten, antara warna hitam atau warna krim tu, KK pada mulanya pilih hitam tapi berakhir dengan pilih krim

Sebab baju KK nanti banyak warna gelap, jadi baju pun dah warna gelap, dengan topi pun hitam, tak ada beza, haha, jadi pilih warna krim tu, dah selesai satu lagi hal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan