Spice of My Life

Followers !

Halaman

27/10/2012

Selamat Hari Raya Aidiladha ! :)



Assalamualaikum ,

Korban ? Lembu ?  , 2 perkataan ini pasti meniti di bibir-bibir masyarakat apabila tibanya musim aidiladha , Saban  tahun kepada yang berkemampuan pasti tidak terlepas untuk melakukan ibadah korban ini .



Rasanya belum terlambat untuk kimi ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua pembaca blog ini ! Di hari yang ...mulia ini , marilah kita bersyukur kepada Allah kerana masih bernafas di muka bumi ini . Amin .


Ceramah la pula , hehe , Hari raya Aidiladha jatuh pada hari jumaat bersamaan 26/10/2012 , sama seperti Hari Jadi ! kimi yang ke 18 , juga pada hari jumaat , kimi sungguh bersyukur kerana menyambut hari jadi pada hari yang mulia sekali .




Pada hari raya ini , kimi bersama keluarga hanya beraya di rumah , tidak berkunjung ke mana-mana , berjuadahkan nasi dagang dan Biskut Jem Jambu ! sahaja pada tahun ini , ramai jiran-jiran pulang ke kampung , tetapi yang paling happening , kawan-kawan yang belajar sudah pulang ke rumah , masa inilah kitaorang berjumpa , bersamalaman , bertukar cerita dan yang paling best bergosip , hehe .

Semalam hanya kerumah erne , makan mee sup dan koktail , sedap juga , lepas tu anis ajak pergi rumah kawan dia , 3 buah rumah pergi semalam , rumah erne , rumah eiyra , last sekali rumah amalina , pukul 3 keluar rumah , pukul 7:30 baru balik , nasib mak tak marah , sebab dia tidur , hehe

Gambar-gambar random semalam seharian beraya !















Ok , itu saja , tak banyak pun , tapi keriangan tu banyak , hehe , just a simple entry , bye :)



2 ulasan: