Followers !

Isnin, 8 April 2013

Hadiah GA Mak Dara sudah diposkan :)




Assalamualaikum ,

Petang tadi lepas pulang dari sekolah , terus kimi pergi ke pejabat pos yang berdekatan dengan sekolah , sebab kimi nak pos hadiah GA yang kimi sponsor untuk GA Mak Dara tu .

Semua tahu kan yang kimi salah satu sponsor untuk GA mak dara tuh , kimi sponsor sebuah buku masakan untuk baking .



Pemenang bagi hadiah kimi ialah Luqman Zakaria atau pun manja dipanggil arep , hehe , jadi arep bertuah sebab antara salah seorang pemenang dalam GA mak dara tu .

Jadi kimi dah pos hadiah petang tadi , guna pos ekpress saja , kimi beli sampul yang saiz A4 tu , haha , sebab saiz kecil tak ada , sebab tu terpaksa beli yang agak besar , jadi arep jangan terkejut tengok sampulnya besar , tapi isinya kecil sahaja .


Seperti dalam gambar , buku itulah yang dimenangi oleh arep , harap lepas ni bolehlah arep dapat buat kek atau biskut , hehe .


Kimi harap hadiah yang kimi pos sampai dirumah arep dengan selamat , insyaallah , doa2kan lah semua :)

Thanks : http://www.bicaramakdara.com/

Congratulation : http://www.arepnakbebel.com/




2 ulasan:

  1. tq...hopefully nanti sampailah dengan selamat..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. welcome :)

      insyaallah , nanti dah sampai bagitahu tau :)

      Padam