Followers !

Isnin, 8 April 2013

KFC a.m Breakfast bersama Fanny :)



Assalamualaikum ,

Pagi ni kimi tak pergi sekolah , hehe , terpaksa korban sebab nak siapkan PBS, minggu ni kena hantar , jadi tak pergi lah sekolah .


Pagi ni kimi rancang nak pergi UTC Pahang , sebab ada library kat situ , jadi sebelum pergi UTC , breakfast dulu di KFC , kimi nak cuba makan chessy bun breakfast , nampak sedap je bila tengok iklan dalam tv.


dalam iklan


sebenar !

Itulah realitinya , haha , memang kelakar , tapi sedap , walaupun fizikal tidak menyelerakan , bila makan sedap , campuran telur ditambah keju yang masin-masin , memang rasa sedap dan marvelous !



Secara keseluruhan , memang sedap , harga kimi rasa ok , tak la mahal sangat, jadi kepada sesiapa yang masih tidak pernah merasa hidangan yang ditawarkan di KFC untuk sarapan pagi , boleh ke KFC yang terdekat di rumah anda dan mencuba sendiri hidangan yang terdapat di sini :)

#promote tu , haha , cubalah !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan