Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 10 Mei 2014

Buah tangan dari Nadiah :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Boleh dikatakan tiap hari ada saja kawan-kawan yang datang melawat KK, sangat-sangat terharu KK dibuatnya.


2 hari lepas, Nadiah datang melawat KK, terkejut juga dia tengok tangan KK, tak sangka kan sampai macam tu sekali teruknya.

Sampai bawa buah tangan, tak sangka, sanggup dia pergi pasaraya semata-mata nak beli buah epal dengan biskut tiger untuk KK.


Buat susah-susah saja Nadiah, walau apapun, terima kasih tau, memang baik sangat si Nadiah ni.

Nanti bila KK dah sembuh, boleh ajak dia pergi makan steamboat, hehe, tak sabar nak makan semua, sekarang kena pantang lagi, hehe.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan