Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 25 Mei 2014

Rindunya nak buat kek !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila difikirkan balik, rasanya dah nak masuk 2 bulan KK tak baking, tangan ni dah gatal-gatal nak buat kek, hehe


Al-maklumlah, bila dah sibuk kerja, menda-menda lain susah nak buat, kalau dulu masa tak kerja, hari-hari boleh buat kek.

Kalau masa cuti pun dihabiskan dengan kemas bilik, basuh baju, rehat kan diri, memang tak ada masa nak buat kek bagai ni.


Walaupun KK dah hari-hari buat roti kat tempat kerja, minat terhadap kek tu lebih kuat berbanding roti.

Insya Allah, jika ada waktu kelapangan nanti, KK nak cuba buat kek lain, nak belajar buat kek baru pula, hehe


4 ulasan:

  1. cantik KK kek tu.... sangat cantik coraknya dan nampak menyelerakan...

    BalasPadam