Followers !

Rabu, 14 Mei 2014

Setelah 13 hari kejadian itu berlaku. . . .


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sepanjang kejadian itu berlaku, KK tak pernah keluar rumah, sekadar nak jemur kain tu keluarlah, macam nak keluar pergi kedai pun tak.


Tak tahu nak cakap macam mana, mungkin satu keadaan KK yang tak sembuh lagi, dan satu lagi KK memang suka terperap dalam rumah macam anak dara, hehe

Lepas dari balik hospital 3/5/2014, itulah detik terakhir KK tengok bandar, lepas tu memang tak keluar dah, haha, dah macam jakun kejap


Harini, KK keluar juga, baru tengok jalanraya, haha, memang kelakar, alkisahnya, KK nak pergi otter seluar kerja, nak kecikkan saiz peha.

Macam baru keluar sarang, haha, tangan KK dah sembuh, cuma bekas jahitan belum dibuka, tak silap 19 haribulan kena buka, takutnya...

Terima kasih kepada sepupu, sebab sudi bawakan KK untuk pergi kedai jahit, hehe, seluar tu nak pakai Jumaat ni, hari pertama KK bekerja semula :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan