Followers !

Rabu, 20 November 2013

Membeli kelengkapan bersama mak dan adik :)


Assalamualaikum,

Petang tadi mak ajak KK untuk beli kelengkapan sebelum kami balik kampung, hari jumaat ni dah gerak ke Klang.

Nak balik kampungnya sebab mak saudara belah ayah KK kahwin, jadi satu keluarga balik, dah siap tempah baju sedondon dah.

Kelengkapan makanan je nak beli, hehe, dan tempat paling best nak borong makanan ialah kedai RM2 !

KK memang suka pergi kedai RM2 , semua barang harga RM2, jadi banyak lah borong makanan


Dari coklat, biskut, asam dan jajan semua beli, KK pun turut sama, dan lepas tu bayar, semua RM50

Haha, beli makanan dan ada barang lain, sebab tu sampai RM50, haha

Lepas tu, balik dan sebelum balik KK suruh mak singgah di Dembassy kejap. Buat apa kat sana? hehe, nantikan entry seterusnya

*muka putih sebab pakai bedak arab
*KK ialah singkatan nama kimi iaitu Keyme Keymoo


2 ulasan: