Followers !

Sabtu, 11 Januari 2014

Kek Pelangi in the house !


Cuti semalam sememangnya telah menyumbatkan diri KK dirumah saja, lepas meredah hujan balik dari temuduga, terus berniat nak buat kek.


Si liya ni lah, beria-ria sangat suruh KK buat kek, katanya mak nya dah lama tak rasa kek KK buat, dulu selalu je pergi hantar kat rumah dia.

Jadi, bila tengok barang di dapur, cukup2 makan je, boleh lah buat satu kek, tapi kek yang paling simple dan sempoi, iaitu Kek Pelangi.


Inilah rupanya Kek Pelangi KK yang buat semalam, harini dah tinggal separuh, mak cakap sedap, alhamdulillah.

Pagi tadi, bagi kawan-kawan housekeeping rasa, Nadia cakap sedap, hehe, oklah, liya pun cakap sedap, suka sangat KK.


Dah lama juga KK tak buat kek, nasib jadi lagi, hehe, ilmu itu takkan KK lupakan, akan KK ingat sampai bila-bila

Nak resipi ? Nak tahu cara-caranya ? boleh ke Kek Marble Pelangi, cara-cara ditunjukkan dengan ilustrasi gambar untuk memudahkan pembaca :)

Selamat Mencuba :)


4 ulasan:

  1. Cantik rupa kek tu :D Vee part baking ni tak sgt. Kalau suruh masak tu baru rajin. Heheh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih :) oh, KK kalau bab masak kurang, baking suka :)

      Padam