Followers !

Sabtu, 20 Mei 2017

Ayam masak kicap !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK masak ayam masak kicap, dah lama rasanya tak makan lauk ni, rindu pula, semalam dah beli barang-barang, jadi pagi tadi berperang kat dapur


Bukan susah pun nak masak ayam masak kicap ni, kuah yang rasa manis-manis memang budak-budak suka, lagipun lauk ni tak pedas, sesuai untuk budak-budak

Yang tengok-tengok tu dah makan ke belum? ke belum masak lagi tu? hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan