Followers !

Sabtu, 27 Mei 2017

Ramadhan 1/17 : Ayam masak merah + Bergedel


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, KK baru selesai masak ni, habis berpeluh-peluh menyiapkan menu berbuka bagi hari pertama, nak jimat macam inilah gayanya, kita masak


KK buat dua menu, ikutkan hati nak buat satu lauk saja, tapi tekak manja ni terasa nak makan bergedel ayam tu, KK buat lah sikit, acah-acah orang berpuasa sangat

Senang masak banyak terus, nanti bersahur panaskan balik menu ni, tak payah nak masak dah, yang tengok-tengok masak apa harini? atau senang beli saja kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan