Followers !

Khamis, 25 Mei 2017

Makan + Steamboat = Lemak !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ni sesi campak balik ni, sebelum puasa ni kita cerita pasal makan saja, nanti dah puasa tak boleh dah, makruh nanti, jadi segala pasal makanan kita campakkan


Alkisah ni dah lama, lupa nak cerita kat sini, rasanya dalam 3 minggu lepas juga, lama dah, tapi nak juga kita pergi tambah lemak malam tu, makan sampai lebam



KK kan hantu steamboat, pantang dengar steamboat pasti ajak kawan pergi makan, suka sangat makan, tak kisah lah, sebab KK jenis suka mencuba, tak cuba tahu kan

Steamboat kali ni agak istimewa sebab ada keju, boleh minta kalau habis, bolehlah dari tak ada kan, haha, tapi pilihan tu tak banyak, harga pun tak mahal, biasalah



Terima kasih kepada rakan seperjuangan, haha, yang senantiasa menemani KK walau dimana jua, kamu semua memang best, kepala masuk air dan jenis gila gila

Lepas ni kalau ada tempat steamboat lagi boleh beritahu KK ye, sebab KK nak makan biarlah badan besar pun, haha, tak apa, kalau gemuk boleh kurus, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan