Followers !

Isnin, 22 Mei 2017

Kuew tiow + Papadom


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK masak kuew tiow goreng sikit untuk makan tenggahari tadi, masak untuk makan seorang saja, tak sihat pun perut kena isi, nanti lapar kan


KK pun gagahkan diri sikit masak di dapur, masak kicap paling senang, haha, bukan susah pun, jangan lupa konsep campak-campak siap, dah macam chef Wan tau

Goreng lah pula papadom tu, KK suka makan papadom, rangup rapuh tu memang sedap, makan pula dengan mee goreng, lagilah masuk rasa tu, ehehe

Terhasil lah kuew tiow goreng dengan papadom untuk memenuhi ruang perut KK ni, selamat menjamu selera semua !

2 ulasan:

  1. Gabungan yg ideal.... Ngeh3 .. tapi ada juga akan rase pelik sebab selalu makan ngan keropok ikan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul, keropok ikan tak ada, bantai sajalah papadom, haha

      Padam