Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 26 Mei 2017

Ramadhan 2017 : Selamat berpuasa !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pejam celik pejam celik dah nak puasa kita esok, tak lama nak raya kan, haha, puasa tak lagi sibuk cakap hal raya, hehe


Tahun ni puasa agak awal, bulan 5 dah nak puasa kita, hujung bulan 6 dah nak raya, lepas tu sibuk nak hujung tahun pula, nak bercuti lagi, nak berjalan lagi, hehe

Tahun ni macam tahun lepas juga, KK berpuasa berjauhan dengan keluarga, walaupun tahun lepas jauh, tapi berdua, sekarang seorang diri, sedih kan?


Alhamdulillah, tahun ni bolehlah KK nak masak, dengan ada kelengkapan, sahur atau berbuka bolehlah nak masak sikit-sikit, seorang pun tak apa,dah biasa

Baiklah, akhir kata KK nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua, semoga kita lipat gandakan amalan dan pahala kita di bulan puasa ini, insyaAllah semoga semuanya dipermudahkan, Aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan