Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 21 Mei 2017

Tak larat...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini tak masak, KK tak larat, badan ni lemah saja, dari malam semalam dah rasa lain macam, habis lenguh-lenguh, dah agak mesti nak demam ni, memang pun


Lama dah sihat kan, nak juga sakit tu datang sekali sekala, hahaha, barulah hidup seperti roda, sekali di atas, sesekali di bawah, tak begitu realiti kehidupan?

KK beli COD saja, pesan di Whatapps, tunggu saja sampai, haha, sampai depan pintu pejabat ni makanan sampai, alhamdulilah, nasi ayam madu dah sampai

Apa lagi makanlah, lepas makan kita makan ubat pula, barulah sihat kan, insyaAllah semoga dipermudahkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan